Marki własne MAKRO z myślą o potrzebach klientów branży gastronomicznej

Obecnie w asortymencie marek własnych sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry znajduje się blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej.

 - Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit. Ich oferta w MAKRO gwarantuje klientom Horeca możliwości obniżenia kosztów prowadzenia biznesu gastronomicznego i podniesienia jakości oferty. Dodatkowo chcemy, aby marki własne przynosiły klientom gotowe rozwiązania i były dostosowane do ich potrzeb. – mówi Robert Taylor, Dyrektor Pionu Handlowego MAKRO Cash & Carry.

W portfolio produktów MAKRO znajdują się takie marki jak Horeca Select,  Aro, H-line czy Rioba. Horeca Select to marka zaprojektowana specjalnie z myślą o potrzebach restauracji, pizzerii, hoteli, cateringu, czy kantyn. Obecnie jest nią sygnowanych ponad 1000 artykułów zarówno spożywczych jak i przemysłowych. W samym 2012 roku oferta MAKRO została poszerzona o 280 nowych produktów Horeca Select, a w pierwszej połowie 2013 wprowadzono 50 kolejnych. W portfolio marki Horeca Select znaleźć można nie tylko podstawowe produkty w opakowaniach dogodnych dla właścicieli lokali gastronomicznych, ale także specjalistyczne takie jak frytury, kalibrowane warzywa i owoce, porcjowane mięso, wysokotłuszczowe sery czy jajka UV.  W trosce, o jakość oferowanej żywności, MAKRO wprowadziło także specjalny system kontroli świeżego mięsa Horeca Select. Dzięki procesowi monitorowania, który rozpoczyna się od certyfikowanych producentów, poprzez transport i wysokie standardy obowiązujące w halach MAKRO, firma gwarantuję bezpieczeństwo i najwyższą jakość.

Ciekawą linię produktów chętnie kupowanych przez przez klientów z sektora gastronomicznego posiada również marka Premium Fine Food Finestro. W jej ofercie znaleźć można m.in smakowe oliwy, carpaccio, wysokogatunkowe mięsa z Argentyny, USA czy Irlandii.

Klienci Horeca chętnie zaopatrują się również w profesjonalne artykuły do wyposażenia kuchni sygnowane marką własną. W ofercie marek własnych MAKRO Cash & Carry znajdują się takie produkty przemysłowe jak noże, garnki, patelnie czy pojemniki Gastro Norm ze stali nierdzewnej.

 

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.